Amon-Râ

Invitation conviviale lancée aux membres pour mieux se connaître :) ... Présentez-vous ici, n'ayez pas peur ... ... ^^

Amon-Râ

Messagede Amon-Râ » Sam 28 Mar 2009 21:16

* Caractère :
* Yeux : ...........
* Cheveux :..............
* Taille :.............
* Poids :.................
* Activité :étudiant
* Signe astro :............
* Fume : non

Je m'appelle amine, je suis un etudiant en 2ème année ST, j'habite a tlemcen plus exactement imama :)

Se que j'aime : comme tout le monde mon PC , les vacances , la liste est trop langue oups j'ai oublié le plus important les filles :D

Se que j'aime pas : ben le football , les autres chose sa ne vous regarde pas :twisted:

Bon voila une petite description sur moi 8-)

Amuser vous bien sur Zoubia.com ;)
Amon-Râ
Sa Sainteté

Re: Amon-Râ

Messagede biazo » Jeu 9 Juin 2011 07:57

None of them have "Real" 4G."Speed requirements for 4G service set the peak download speed at 100 Mbit/s for high mobility communication (such as from trains and cars) and 1 Gbit/s for low mobility communication (such as pedestrians and stationary users)." (Wikipedia: TMobile HSPA+ is expected to reach 42 Mbit/s in some phones this year, but that is still less than half of fast moving 4G. how to convert mkv to vob The iPad 2 competitors are getting weaker. They have a couple cool features, but in all other respects, they suck. iOS could use some android tablet features over to the iPad 3 though�� (file systems, widgets, flash��)
biazo

Retourner vers Présentations des Membres

• Articles en relation
    Réponses
    Vus
    Dernier message