~~ Le topic idiot ~~

Un moment de repos mérité ... Devinettes, histoires drôles, vidéos humour pour se divertir Un forum pour rire et s'amuser quoi! Faites vous plaisir ^^

~~ Le topic idiot ~~

Messagede swordame » Jeu 2 Avr 2009 15:15

Salut a tous les zoubistes =)

Bon pour commencé dans cette rubrique j’ai choisi un classique des jeux forum j’ai nommé le Topic idiot ^^

Bon les règles sont très simple un membre lance un mot genre admin l’autre répond avec un mot du même champ lexicale que le premier du même thème en quel que sorte .

Et voila c’est a peut prêt tout je lance la machine

\O/ Zoubia \O/
bouteflikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eyteb3ake partout ^^
swordame

Re: ~~ Le topic idiot ~~

Messagede Hicsologiste » Jeu 2 Avr 2009 15:46

corbeille
Rejoignez le Chat Zoubia

La version beta déjà disponible, N'hésitez pas à nous laisser un petit message !

Image

Si vous avez une question ! n’hésitez pas contactez moi :)
Hicsologiste

Messagede Amon-Râ » Jeu 2 Avr 2009 21:40

bureau ( bureau de windons pour les nul :mrgreen: )
Amon-Râ
Sa Sainteté

Messagede biazo » Ven 10 Juin 2011 19:38

My lord��really! REALLY???Hey, let get on all the names that Apple had to buy in order to name their products. Lets get on the way that everybody copied the idea of a cellular phone from Motorola. Lets talk about how every touchscreen is taking from the idea of PDA's��I mean, can people EVER grow up and realize nobody ever has 100% originality in this world. For every innovation a company perceptively brings, there's an idea they've copied from another. dvd to ipod free a lot of people might think that it's a lot of money to spend just to be a guinea pig for a new device. Apple supports their devices years after they are released, unlike Android where you might get support 6 months after release. The sure fire bet was iPad 2 for my money.
biazo

Messagede oubia » Lun 13 Juin 2011 08:11

OMG! Was that a video on iAd or HD Videos on iPhone. That actually makes putting up with iAds on Apps worth having. I'm in the middle of working on an App and I am going to use iAds on it so yeah I like it but I'm not sure if I will pay for other App developers to advertise for me. Either way its a win win for Apple. mkv to vob converter prefer Apple Apps, Google Apps are all Web Art for the sale of some kind of advertising built apps.
Below is one tool created by me, you are welcome to try it and give me your feedback: dvd to mpeg: a free dvd to mepg ripper
oubia

Retourner vers Humour / Détente / Jeux / Blagues

• Articles en relation
    Réponses
    Vus
    Dernier message