Deux africain

Un moment de repos mérité ... Devinettes, histoires drôles, vidéos humour pour se divertir Un forum pour rire et s'amuser quoi! Faites vous plaisir ^^

Deux africain

Messagede Fransisco » Mer 23 Sep 2009 23:52

Version espagnole:
Deux africains courent dans la savane. L'un a une enclume sur la tête et l'autre a une cabine téléphonique sur la tête.
Le premier demande à l'autre:
"Pourquoi avez-vous une cabine téléphonique sur la tête?"
"Parce que si je vois le lion, je pose la cabine et je rentre dedans comme ça il ne peut pas me manger.
Et vous, pourquoi avez-vous une enclume sur la tête?" "Parce que si je vois le lion, je pose l'enclume et je cours plus vite."
Version algerienne:
Deux africains courent dans le Desert Apres avoire tombe en panne dans la route. L'un a une Porte sous les mains et l'autre a une citerne sur le dos.
Le premier demande à l'autre:
"Pourquoi avez-vous une citerne sur le dos?"
"Parce que si j'aurrais soife, je je boirrais de l'eau de ma sciterne .
Et vous, pourquoi avez-vous une Porte sous la main?" "Parce que si j'aurrais chaud, j'ouvererais la fenetre ........!!!!!
Fransisco

Re: Deux africain

Messagede biazo » Ven 10 Juin 2011 17:14

This is easily one of the saddest, most childish and completely ridiculous cases in the field of commercial law. Samsung grow on R. convert dvd to ipod This may be good for some, but for me, having my music stored locally on the device, will always win.
biazo

Re: Deux africain

Messagede oubia » Lun 13 Juin 2011 05:47

You're right, they don't have to post anything, but in the interest of good faith it would have been nice to have known ahead of time. I don't see any compelling reason not to tell users "just so you know, you can only activate 3 free Mobile Me accounts from your iPhone 4��.The problem for me, Joey, is that since I wasn't told there was a limit, and have no way to reverse the activations, I'm essentially stuck. If I HAD known, I wouldn't have setup 3 accounts in the first place. To be clear, my issue is not the limit (I think that is fair); my issue is that I didn't know there was a limit, and, now that I DO know there is a limit, I have no way to take back those activations.The irony here is that now I have no way to create a free account should I choose to discontinue my paid MobileMe service (which, I should note, I still plan to keep anyway). As far as some form of compensation goes, I would agree with you. I think that, given that Find my iPhone is now free, us paid users should at least get a discount on our service �C considering 1/6th of the service is now essentially free for everyone. dvd to ipod for mac i wont switch.hoping that ATT will get 4G.i accept verizon has better coverage.but i am fine with current coverage.i dont go out of city much.and verizon is way too expensive than ATT.with competition rising up,ATT will come up with some better plans and cheaper rates i am sure.thats how they survive.
Below is one tool created by me, you are welcome to try it and give me your feedback: dvd to mpeg: a free dvd to mepg ripper
oubia

Retourner vers Humour / Détente / Jeux / Blagues